NBA Kızlar buğün kontrole gittim sancı çıktı ama doktorum eve gönderdi beni şiddetlenirse gel dedi attan da muane oldum açıklık yoktu ama sorun şu bebeğim makat geliş ve 38 haftadayım
begonvilko NBA sezaryene alması gerekmiyor mu, ben de şaşırdım. Bir de nst kağıdında alttaki grafikteki yüksek çıkan yerler mi sancı oluyor?
Nasaearth NBA size sezaryen günü vermesi gerekmiyo mu genelde 38 de alıyorlar bebekleri sezaryen olacağı kesin olunca ki bebek dönmez artık benim doktorumda öyle söyledi çünkü
user124578 NBA devlet hastanesi sanırsam devlette son ana kadar normale zorluyorlar cunku özelde olsa o sancı azıcık çıktığı an alırdı sezeryane devlette doğum yapacaksanız sancım oluyor makat geliş diyip tekrar gidin acile baska doktor belki alır doğuma
Durunbigeldim NBA benim bebeğimde makat gelişti ve kanala inmemişti. Doktor eğer dönmesse 39+6ya gün verdi sezaryen için. Benim suyum 38 de geldi sancımda oldu 6 saat falan çektim ama dönmeyince acil alındım
NBA Kubrah bende anlamadım gitti sordum bide bebeğimin dönme ihtimali kaç diyom %1 dedi ve gönderdi dedi doğum sancısını biliyorsun öyle olunca acilden giriş yap dedi
NBA Nasaearth yok sadece sancı çogalırsa gel dedi gün vermedi yani ilk doğumum normal olduğu için sanırım
NBA Durunbigeldim muhtemelen bende öyle olucam ama inşallah su gelmeden sancıyla alırlar bebeğin susuz kalması da sıkıntı uyku diye bişey kalmadı şu an bende 😵💫
NBA Durunbigeldim 🙂 ne bileyim diğer bebeğimde suyum doğum sırasında geldi diye nasıl bir duygu bilmiyorum 🤭😅
Durunbigeldim NBA gece geldi benim ki. Yatıyordum altıma yaptığımı sandım ayağa kalktım sular seller😄