Öncelikle merhaba, instagramdan LadyyDesign sayfasından Babynest takım aldım parasını da sipariş oluşturduğum gün havale yaparak gönderdim dekontum hala elimde, fakat (şikayet var) da sayfa ile ilgili bir sürü şikayet gördüm para çdendiği halde ürün gönderilmediğine dair. Daha önce bu sayfadan ürün alıpta mağdur olan var mı yada memnun kalan? 😔