Kızlar merhabalar, 22+5 olduk biz bugün doktorumuz detaylı ultrason istedi bizden. Herşey normal ama kalbinde bir parlaklık gördü. Kalbındeki parlaklık var ama baska bır bulgumuz yok dedı eğer baska bir bulgu olsa sıkıntı olabılırdı dedi ama kalbe giden damarlarda sanki sigara içmissin gibi ekti yaratmıs dedi 8. Aya kadar yatmam gerektigini ve asprin verdi. Böyle bir durum yaşıyan varmı? Biraz eşimden dolayı çok üzüntüler yaşamıştım onun etkisi oldugunu söyledi doktorda. Sizler böyle sıkıntılar yaşadınızmı?