Ay kizlar 2 gündür kivraniyorum resmen tam göğsümün altindan basliyor agri karnima iniyor mide ağrısı velli. Rennie tablet cignedim fayda etmedi surup ictim fayda etmedi gaviscon fayda etmedi. Lansor aldim fayda etmedi. Bugun 3. Gün artik resmen gic bisey yapamsz hale geldim iki büklüm dolaşıyorum dik duramiyorum bile bu kadar mide agrisi ilk haftalarda normalmi sizce
Siz nasil cozumler buldunuz bu süreçte