Deletedmom455465 Kizlar kilom falan gayet iyi. Henüz daha kilo bile alamadim fakat agirlastim gibi hissediyorum özellikle uyurken bir taraftan bir tarafa donerken bile ağırlıkla dönüyor gibiyim. Böyle olan var mi?
kahvesever__ Deletedmom455465 bende çok ağırlaştım iş bille çok zor görüyorum valla yataktan çok zor dönüyorum
moom222 Deletedmom455465 bnde kilo falan almadım cnm basindna beri 16 haftigim bnde aynı şekil bı ağırlık var bndede ama normal korkma
Sennurrrsee Deletedmom455465 bende 11+4um bi agirlik var evet karnim aciyo kalkarken oturuken yatarken .buyumeye basladi bide gobegim .
Ceylin680 Deletedmom455465 o gebelikte doğuma kadar her hafta olur.bebek kendine yer açıyor.kemikler kaslar gevsiyor.organlar yer değiştiriyor kilo ile alakası yok doğuma kadar olcak bazen çok zorluycak bazen hafifliycek dönerken ve oturup kalkarken kolunuzdan destek alın daha rahat olursunuz
Fatma4495 11+4 te benim evet bir ağırlaşma söz konusu ama kilodan falan olan bişey değil o vücutta olan değişikliklerden oluyor bence
Eda_Esen Deletedmom455465 oyyy valla bende öyle hissederdim son iki ayımız kaldı hayırlısı geçsin evladımı kucağıma alayım ay ilerledikçe hareket sorunu daha da artıyor yataktan kalkarken bile debeleniyorum resmen eşim ancak kalkıyorsun heralde baya bekliyorum kapı da diyor ..😂😂😂