Selinzer inşallah bişey olmaz canım benim dişim çok iltihaplıydı 10 gün antibiyotik kullandım sonra kanal tedavisi yaptı sinirlerini çekti dişin ilaç koydu içine ama üstünü kaplamadı dogumdan sonra yaparız onuda dedi bişey olmasın diye bende çok korkmuştum bide antibiyotik yan etki yapmıştı bende çok