elisamelisa101 Kızlar yarın sabah spinal sezeryan dogumum var ilk doğumum olacak çok korkuyorum bana destek verir misiniz
K88_ elisamelisa101 kuzum hayırlısıyla sağlıkla kavuşun inşallah benimde yarın son kontrol pazartesi salı ben de gireceğim sağ sağlim kavuşmayı nasip etsin inşallah rabbim
Melek1111 elisamelisa101 elisamelisa101 Hiç korkma rabbim yardım eder yarın hayatının en güzel günü olacak evladınla ilk kavuşma .Çok heyecanlı ve çok mutlu bir gün olacak 🙏😍
181019 elisamelisa101 hiç stres yapmayın kendinize bebege odaklanın allahın izniyle emin olun korktunuz kadar zor olmayacak.ve hersey bir günün basına gelip bitecek sonrası ömür boyu mıs kokulu evladınız yanınızda olcak Allah izin verirse. Allah sağlıklı sıhhatli uzun ömürler versin inşallah şimdiden.
Aymilanin_kardesi elisamelisa101 birinci gebeligimde sabah uyandım aynaya baktım saçlarımı tarafım bugün anne oluyorsun dedim gülümsedim dişlerimi fırçaladim hazirdik gittik odamı susledik hep birlikte hatta hemşireler bile yardım etti 😊 sonra giydirdiler daha sonra ise vedalaştık indirdiler beni vee ameliyathane buz gibiydi ama çalışanlar hep enerjikti sagolsunlar gerçekten ekip çok çok iyiydi ve anestezi yapılırken bile guluyordum biz senin gibisini ilkkez gördük enerji kattın bize dediler pozitif ol kuzum o zan herşey çabuk olup bitiyor meleginide hemen getiriyorlar kucağına veriyorlar 😊 mis gibi kokusu o an dünyalar senin sonra fotoğraflar vs vs 😊 seninki de bu şekilde olacaktır eminim pozitif ol yeter ki herşey çok güzel olacak pozitif enerjimi sana yolluyorum ❤️
Seyran00 Çok geçmiş olsun şimdiden sağ salim kavusursunuz inşallah bebeğinize ❤️ korkmayın korkulacak kadar kotu değil ama biraz geç ayağa kalkıyorsunuz dikiş acıniz ve ağrınız için serum ve ağrı kesici veriliyor bebeğinize kavuşmaya odaklanın düşünmeyin ❤️
elisamelisa101 Aymilanin_kardesi çok çok teşekkür ederim inşallah bende güle güle gidip güle güle çıkarım kızımla ❤❤❤
Bryunetka elisamelisa101 İnşallah çok güzel geçer ve sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah 💐 Benimde ilk doğumum olacak pek bilgim yok ama ilk olduğu için bu anı doya doya yaşayın ♥️
Nazendehanim elisamelisa101 bu da doğurmuş dediklerimiz bile doğuruyor korkma sen bunu yapabilecek güçte olmasan Rabbim vermezdi ve insanlar 2.,3. + Ye cesaret edemezlerdi. Sağlıkla hayırla gelsin bebeğin
feyzaa_81 elisamelisa101 iki hafta önce bende sezeryan oldum ilk Doğumumdu bende çok korkuyordum hatta iki gün önceden yatış yapmıştım ben hastaneye iki gün boyunca ağladım sürekli sağolsun anestezi doktorum geldi bana öyle güzel şeyler söyledi ki korkum o an geçmişti ama ameliyata girerken yine ağlıyordum ben hiç bilmediğim bişeyi yaşayacaktım sonuçta 🙈 hiç korktuğum gibi olmadı hiç bişey hissetmedim ben el dokunuşlarını bile hissetmedim öyle söyleyeyim 👼 herşey Bebek çıkana kadar onu gördükten sonra bitiyor geçiyor herşey sonrasında uyutuyorlar başka hiç bir şey görmüyorsun bile 🌸 hiç korkma Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
esrafirat02 elisamelisa101 yaa benimdee ama korkma korkmanı gerektirecek bisey yok hayirlisi olsun saglikla gelsin bebislerr