Ormanmeyveli benim gebeliğim riskli falan değildi ilk ultrasonu radyoloji uzmanı yaptı ve kalbinde sorun var dedi bebeğin oradan oraya gezdik sonra Acıbadem Kozyatağı hastanesinde olan Prof doktor Başak hanım vardı ona gittik perinatoloji uzmanı baktı ve bebek gayet normal dedi radyoloji uzmanı bölümü olmadığı için anlamıyor ve ne gördüğüne de emin olamıyor