Öncelikle kimsenin etkilenmesini istemiyorum lütfen sadece anlık kısa süren bişey herkesin böyle olacak diye bişey yok. Konum çatı muayenesi.
Düne kadar hep normal doğum istiyordum dün nst de küçük sancılar çıkıp açıklığıma bakılana kadar. Dr çok hızlı ve sert davrandı kendimi kastım kanamam oldu ve artık çatı muayesinden korkuyorum. Bide yatış verildi dünden beri 4-5 kez daha alttan muayene oldum hepsinde aynı sorunu yaşadım sen nasıl normal doğum yapcaksın dediler çok merak ediyorum sancılarınız esnasında sürekli alttan açıklığa bakıldığı söyleniyor siz nasıl dayandınız ? sancılara dayanırım ama sırf bu çatı kontrolü yapılmasın diye sezaryen olmak istiyorum kafam allak bullak yardım edin lütfen🥺