Bernako o an bebeğimin hali çok kötüydü inanın bana gözüm görmedi ben zaten depresyona girmek üzereydim emmiyor diye bir galeyana geldik çıkamadım o bilgiyi verenlerin yanına çıksam gerçekten her yer her yere girecekti zaten devletin halletmesini bekliyorum güveniyorum Cimerden gelecek sonuca her şeyi bizim üstümüze yıktılar imza attınız dediler açık açık ama yoğun bakıma almamalarının bir açıklamasını yapamazlar kimseye