39 haftadan selamlar bugün çatı muayenem vardı cok tedirgin şekilde gittim çünkü burda hep olumsuz okumuştum. Arkadaşlar asla asla korkulacak birsey degil saniyelik birsey asla can yakmadı yoksa bende mi böyle oldu anlamadım 🌸 sakın korkmayın kendinizi rahat bırakın