ecemnurturkan bende de hayatımda hiç tuy çıkmayan yerlerimden tuy çıkmaya başladı 3.aydan sonra canım. Ensemde bile var. Doktorum dedi ki alıp da güçlendirme, doğurduktan 6 ay sonra hepsi dökülür. Ben de almadım. Ama kollarım, bacaklarım, göbeğim, omuzlarımda bile tüyler var. İyi haber, bir kere çıktılar ve daha sonra öyle kaldı. Sürekli çoğalmadılar. Bakalım dökülsün diye bekliyorum, 32 haftalığım.