Sinemmmmm58 canım ben 28 haftaligim tam. Bugün kadın doğumda randevum vardı gidince söyledim dayanamıyorum diye bu hafta yaptirirsan yaptır 29dan sonra izin vermiyoruz dedi kağıt verdi. Hemen dişçiye gittim röntgen çekmedi ama kanal tedavisi yapılacak dedi bugün sinirleri temizleyip geçici kapatalım doğumdan sonra gel kanalı tamamlayalım şu an ağrın kesilir dedi tamam dedim iğneyle uyusturdular ve hallediler çok şükür geceler sonra rahat uyuyacağım çekmeme hiç gerek yok kadın doğum doktoruna gorus bı an önce