Anneoluyorummmm malesef çıkıyor 30. Haftadan beri vardı ilaçla durdurduk i bende 30 dan beri iki hafta arayla toplam 8 doz ciger geliştirici oldum doktor ama ilacı bıraktırdı şimdi aralıklı olarak kasılmalar devam ediyor sıklaşırsa gel dedi doktor birde bebeğin haraketlerini takip et dedi uzan sürekli dinlen dedi seninkiler 5-6 dk da bir düzenli ama aşırı yüksek degil sancıların benimkide 10-12 dk da bir bazen yarım saatte bir geliyor ama nst de 80-100 lerde çıkıyor hemşire doğum kasılması gibi bu diyor ama doktor sıklasirsa gel yapacak birşey yok dedi bekliyoz bakalim