Son adet tarihim 27 Ocak bat 2 Marttı.
1 marttta açık pembe ve adet ağrısının aynısıyla bir lekelenme başladı. Gece geldi leke. Sabah sökülcem kesin bu ayda boş dedim. Sabah oldu gelen giden yok sökülürüm öğlene doğru dedim. Pedim kalmamış gittim ped aldım o arada peçete koymuştum pedi alıp geldim peçete minicik kirlenmişti. Ped taktım bitane gelen giden yok. Sadece wcye gittikçe geliyo. Az önce de wcye gittim afedersiniz kahvrengine dönmüş akıntı.
Yarın doktora gitmeyi düşünüyorum. Ama insanın bi buraya yazası geliyo hepimizin başına gelmiştir bi umut burdan cevap alabilmek. Buraya yazmak bazen doktora gitmekten iyi geliyo 😂☺️