Ozlemmmmm
Spinal sezeryan yapılıyor artık daha iyi bence 2 hfta önce spinal sezeryan oldum bende senin gibi acil bi anda oldu herşey devlet hastanesi genelde çok zor sezeryn der demekki riskli bi durumvar ama sana şunu söyliyim yanılmapayı çok oluyor doğuma girdiğim gün 3,kilo 50 gram dediler 2,880 doğurdum hakkında hayırlısı olsun