gunannesiii 21 marta kadar kendi sancımla doğum başlamazsa suni sancı ile doğumu başlatıcam dedi doktorum. Şu an 36.haftadayım normal doğum için neler önerirsiniz, hurma falan yemeye başlamalı mıyım ?
Sevdapl gunannesiii arkadaşıma da öyle demişlerdi. Evine gidince hiç oturmamış squat yapmış bol bol. Evin içinde yürüyüş yapmış pilates topu ile hareketler yapmış ve hurma yemiş. Sabaha doğru sancısı başladı ve doğumunu normal yaptı.
Efnan-77 gunannesiii ben hurma yedim sıcak suya oturdum egzersiz yaptım merdiven inip çıktım 40+1 şuanda doktorum 5 marta dopmazsa müdale edicem demişti benmde
Beno gunannesiii bende 36dayim doktorum günlük 4000bin adım,squat,cinsel ilişki ve hurma önerdi şuan hepsini yapıyorum inşallah sorunsuz dogururum 😁
Deletedmom_289 gunannesiii bende 36. Haftadayım 1 nisana kadar doğum başlamazsa suni sancı verecek yani 21 Mart erken degil mi tabi ben daha yeni girdim sizi bilmiyorum
dilara_cinar99 gunannesiii Allah Allah haftalarimiz aynı ama doktorum böyle bişey demedi bana özele mi gidiyorsun 🤷🏻♀️
Efnan-77 gunannesiii 38 sonlarında başladım şuan 40+1 tık yok istersen suni sancı verebilirim dedi doktor
Zeyneb12 gunannesiii YouTube’dan güzel videolar var müsait olduğunuzda bir bakın bende arada bakıp yapmaya çalışıyorım
Xxz gunannesiii suni sancı olağan birşey bence o kadar korkmayın her hamile oluyor canım tamamen kendi sancisiyla doğum yapan var mıdır ki
Basakcim gunannesiii erken tarih vermiş ben 37+5 teyim 28 marta kadar bekleyeceğini söyledi 41+3 e kadar yani