fatos35 bak canım rahim yapımda hafif arkuatlık (yukarsan hafifi kalp şekli)varsa bile kanama oluyor ama bunu bir çok doktor anlamıyor ve nedeni belli olmayan kanama deyip geçiyor . İçerde kanaman yoksa korkma bence bekle sabret zaten bebeğinin kalp atışlarını duyduğunda herşey geçer
Bu bilgiyi bende Yen'i öğrendim