ikramomm bana doktorum humana süt arttırıcı çay önerdi, ama göğüslerim çok doldu, bebek de semsert diye ememiyor. Göğüs ucum yara oldu, sağma makinesi ile de canımdan can gidiyor. O yüzden ben içmeyi bıraktım, bebek güçlü emmeye başlayınca göğüs ucu yaralarım geçince kullanmayandevam edeceğim suan için ihtiyaç fazlası süt işkence