Esragk1 gebe okulu su gelse bile panik olup koştur koştur gelmeyin diyordu geçen😅 suyunuz geldiyse duş alın egzersiz yapın eşyalarını toparlayın sonra gelin diyodu😅 su geldikten sonra 5 6 saat vaktiniz var ama onu geçmeyin enfeksiyon ihtimaline karşı diyodu. Bu tv deki diziler yüzünden bunca sene su geldiyse hemen hastaneye yetişmek gerekiyor diye düşünüyordum😀tabi o arada sancı da önemli suyla beraber sancılar sıksa hemen gitmek lazımmış ama sancılar düzensiz ve aralıklıysa vaktiniz var diyorlar