35+4 üz. 2 gün sonra randevumuz var. Artık dönsün istiyorum. Ama ne yazık ki çok altlara da tekme atıyor yanlara doğru da tekme atıyor, üstte de hareketli. Anlamadım hangisini ayağıyla hangisini eliyle atıyor. Bence hâlâ ters…
Gebeligimin başından beri çok hareketli bir bebiş oldu, hâlâ öyle. Bir umudum var bu yüzden.
Sizin en geç ne zaman döndü?