Hbyki Merhaba kızlar. Ben suan tam 13.haftadayım. Göbek deliğim iyice genişledi ve içinde bi çukurluk daha oluştu sizlerin nasıl bu normal mi ? Deliğin içinde delik düşünün o şekilde
Asilprens06 Hbyki kuzum 30. Haftamdayım göbek deliğim dışına çıktı ve resmen yok oldu 😅 yani içinde canlı var hemde göbüşümüzün içinde sence normal değil mi değişmesi😅❤️
Mavidunyamm Hbyki Allah Allah çok garip resim atar mısınız. Benimki de genişledi ama içinde bir delik daha çıkmadı 🤷🏻♀️
Hbyki Asilprens06 değişim normal tabide herkesinki dışına çıkıyormuş okuduguma göre benmki iyice çöktü ve hatta bi delik daha çıktı içinde anlayamadıgım şekilde
Mavidunyamm Hbyki evet gördüm de ciddi bişey olacağını sanmıyorum siz yinede içiniz rahatlasın diye ultrason esnasında doktorunuza söyleyin. Ama bence ciddi değil. Herkesin yapısı farklı sonuçta 😊