Gzdenaz_angay Ayımdayım 27 haftaya girdim. Tarama testimi çok geç gösterdim ikili tarama testimi. Cenaze için başka şehire gittim derken kaldı ama üçüncü de sorun yok demişlerdi bende ikiyi ciddiye almadım. Bide e nabızdan baktım değerler normal yazıyordu gitmedim bende. Geçen hafta doktorum istedi götürdüm ama sorun gördü. Senin için yapılacak bişey yok geç kaldık dedi başka hastaneye sevk etti beni araştırma hastanesine. Var mı böyle bişey başına gelen riskli gebelik kaç aya kadar sonlandırılır ? Çocuğum da bir sıkıntı yoktur inşallah çok korkuyorum
Neseeli Gzdenaz_angay canım öncelikle geçmiş olsun.. sorun dediğin risk mi gördü testlerde.. sonlandırma 20. Haftaya kadar diye biliyorum.
Tugceelanaz Detaylı ultrasonda görmediler mi peki birşey ordada belli olurdu heralde skıntı varsada ?
Neseeli Gzdenaz_angay kaç çıktı acaba.. tanı değil sadece risk olabilir diye içini ferah tut .. perinatolojiye mi yönlendirdi..