ksuna33 40 haftam bitti dün ve virüsluyum doktor virüs olmadan önce cuma günü gel muayene ederiz demişti (devlet ) şimdi yarın gitsem bakmaz mi çünkü virüs olursan sanci suyu ya da hareket durursa gel demisti.
ksuna33 Tomvejerry ambulans ara dediler evet ama eşim de götürebilir mi dedim olabilir ama siz yine de arayın demişlerdi ama sancım gelene kadar bekleyeyim mi yarın muayne için girmeyeyim mi
ksuna33 ksuna33 Tomvejerry müstakil mahallede yaşıyorum kendimi de iyi hissediyorum mahalleyi merak uyandırıp ayağa kaldırmak gibi olur ambulans
Tomvejerry ksuna33 yani birincisi ambulans hemen kapına gelmiyor doktor sana gerekli bilgiyi veriyor. 2. De bu durum da mahalleyi neden düşünüyorsun cnm Allah korusun onların rahatından çok bebeğine bişi olmaması önemli.