Merhaba kizlar size birsey sormak istiyorum 21+0 olduk cok şukur daha oncede yazmistim buraya akinti coktu fakat bugun daha da fazla olmaya basladi akintidan daha cok su gibi gelmeye basladi bana korkuyorum bu durumda olan varmi yarin kesinikle doktora gidicem kendimi cok halsiz hideyorum 😢acaba suyumu azaliyor