zyg1234 Kızlar sancı neden gelmiyor ya sizce ? Açılma ve sancı olması için neler yapmam lazım. Günlük yarım saat yürüyüş yapıyorum, inip çıkarken asansör yerine merdiven kullanıyorum, duşumu sıcak suyla alıyorum. Başka tavsiye edeceğiniz bir şey var mı ?
Serapcemre zyg1234 hurma squat çömelme hareketi pilates topunda zıplama legen ya da kuveti sıcak suyla doldurup oturma 🤣 benm acılmamı sıcak su yaptı sanrm ama ben 40+1de kendim istedm dogumu sancı hiç bir şey yoktu bebek gelmek istemeyınce ne yapsan boş
Efnan-77 Serapcemre bende sıcak suya oturuyom hergün 40+1 benmde yok açılma bebek kanala yerleşiyo dedi doktor ama 5 marta kadr doğmazsa müdale edicem dedi suni sancı alıcam galiba
zyg1234 Efnan-77 ayy benimde 8 marta kadar gelmezse suni sancı ile doğumu başlatıcaz dedi sağlıkla bi sancıda doğurursun inşallah canım 🙏🏻 Güzel haberlerini bekliyorum ♥️