Ben 4 sene önce oğlum da yaptırmıştım fiyatları o zaman daha farklıydı tabi. Kesinlikle yapılması gerekiyor canım özel ve pahalı evet hak veriyorum ama aksatılmaması gerek bence 😬 bu hastalıklar sıkıntı yaratıyor en azından aşılı oldukları zaman hafif geçirmelerini sağlıyor. Tabi hasta olacak diye de bir kaide yok ama işi şansa bırakmaya gelmez.