Nvnark Merhaba boş gebelik yaptığımı öğrendim 7 ay önce covide yakalanmıştım acaba covid olduktan sonra gebe kalanlarınız var mı ? Varsa sağlıklı mı bebişleriniz ?
benito Nvnark ben de covid karantinasından iki gün önce çıktım. Hamilelik ihtimalim var, iki gün geciktim. Hafta sonuna kadar olmazsam test yapacağım
babypoemnur Nvnark ben Nisan ayında virüse yakalandım çok ağır atlattım mayısta hamile kaldım kimyasal gebelik oldu haziranda tekrardan kaldım şimdi son 12 günüm kaldı doğurmak için beklemedeyim 🤭
Arusbags Ben hamileligimi ogrenmeden 1 ay once covit gecirdim suan 4 yada 5 haftaligim hamileykende asi olmusum bilmiyordum bakalim ilerleyen haftalarda gorucez neler olucak