Leman- Kızlar 75g şeker yüklemesi testinde e nabızdan baktığımda glikoz 0. Dakika değerler normal yazıyor Dk 109,50000. 120. Dk 108,00000 diyor doktorum da bana yüksek çıktığını diyetle 10 gün sonra tekrar kontrole gidip şeker yüklemesi yapmam gerektiğini söyledi ama anlayan var mı acaba yardımcı olabilecek
Nasaearth Leman- tokluk şekerin 1. Ve 2.saat değerlerin böyle çıktı dr yüksek mi dedi 🤔 valla tokluk üst sınır 140 ve benim 130 çıktı dr normal dedi bana
Lastromance Leman- ben yükleme bile yapmadan açlık 120lerde tokluk 195 çıkıyor cnm yükleme ile bu sonuç çıktıysa şeker falan yok şükür sende başka bı doktora hatta istersen dahiliye git çünkü bu sonuçlar çok normal 1. saat tokluk 140 in 2.saatse 120 nin altında olması gerekiyor.
asraca Leman- ilk saatte140 ı geçmemesi ikinci saat 120 açlık 90-100 arası olacak kaçıncı saat ölçümü bu birde bir değer bile yüksek olsa hamileliğin ilerleyen haftalarda sapıtıyor bu şeker başta diyetle kontrol ediliyor son haftalara doğru yükseliyor iğne rahatlatıyor ama korkma diyetle bi ilerleyin bakalım ne kadar ileri gitsen kar
Leman- Furkanefeninannesi sonuçların fotoğrafını yüklemeye çalıştım da yapamadım değerler normal yazıyor sadece sonra 60. Ve 120. Dk değerleri yazıyor e nabızdan baktığımda olumsuz çıkan sonuçlar kırmızı oluyor bunların karşısında yeşil tik olunca bende dedim bu doktor beni neye çağırıyor yani hiç şekerden de anlamam zaten
Furkanefeninannesi Leman- benim de 0.dk 98 çıktı diğerleri de referans değerleri arasında olduğu icin yeşil dediğiniz gibi 10 gün ölçüm yap dahiliyeye falan görün dedi 1 hafta dikkat ettim düştü hemen açlık kan şekerlerim dahiliye de sıkıntı yok değerlerin iyi daha olcmene gerek yok hamur işi ve paketli gidalar tüketme düzelir dedi bakalım
Leman- Furkanefeninannesi ilk ölçüm benim de 98 galiba o mu yüksek çıkmış oluyor acaba bana da özellikle hamur işi tüketme dediler
Leman- En üstte Referans aralığı 74-106 değerler 98,39000 yazıyor bu galiba ilk verdiğim kan değeri Sonra 60 ve 120. Dk sonuçları yazıyor onlarda sırayla 109 la 108