Merveozcelikcckl belki genelleyemeyiz ama herkesi aynı sedirin üstünde yatiriyolar yan kan izleri oluyo başka şeyler üstündeki bir örtüyü bile degistiremiyorlar bu en çok takıldıgım durum daha bir sürü şey var. Ben panik atak hastasıyım işlem yapılmadan önce söylüyorum resmen babaannem gibi büyüyünce geçer muamelesi yapmıyorlar. Bi el sabunu, tuvalet kağıdı koymaktan acizlerken insan düşünüyor acaba alınan bu vergiler, ödenekler ne oluyor diye. Baya dolmuşum yalnız 😁