mrkr canım ben regl olduğum günden beri yıllardır neredeyse her ay bayılacak gibi olurdum hastaneler serumla iki gün rapor alırdım kusmaktan bem beyaz olurdum ne kist var ne bir şey. Bana iyi gelen şeyler adet olacağımı hissetmeye başladığım an her gun ağrı kesici almak oldu sadece. Hatta en iyisi serum oluyordu ama tabiki her ay onu almak da istemiyordum. Bu kadar zor geliyorsa senin döneminde kadın doğuma gözükmesi tavsiye ederim. Bazen kistler miyomlar olabiliyor. Ben şimdi 23 yaşında hamile kalınca öğrendim ki benim rahimim tersmiş ve bu durum regl dönemlerinde büyük ağrı yaratırmış. Bugüne kadar söyleselerdi vallahi ameliyat falan olurdum😀 yatak parçalardım geceleri ☹🥲