Doktorun zaten söylemiştir canım ama benimde hamileliğe bağlı tiroid çıktı hemde baya yüksekti önce düşük dozla başlayıp 20 25 günde bir tahlil istedi kontrole gidiyorum ilacımın dozunu her gittiğimde bir tık yükseltti istenilen seviyeye gelmemişti kısacası en fazla bir ayda bir kontrole gidip değerlerine baktırman lazım onagöre ilacının dozunu ayarlıyor