Benim 15 ocakta lekelenmem başladı ve 18 ocakta sadece 1 gün adet oldum. Daha sonra 20sine kadar lekelenmem oldu.
10 şubatta test yaptım pozitif.
Değerleri suanlik gayet iyi. Sadece şunu sormak istiyorum. Ben çocuğun haftasını ölçmek isterken 18i yani 1 günlük adeti mi baz alacağım. Yoksa lekelenmemin başladığı 15 inden mi sayacağım. Eğer 18ini baz alacaksam çocuk 6 +2 eger 15ini baz alacaksam cocuk 6+6 bana yardim edin kafam karışık lütfen 🙏 şimdiden teşekkür ederim 😊