Merve7200 maalesef canım benim bebeğimin kalbi durdu 10 gün karnımda kalmış ve ben kahverengi belirtiyle öğrendim acile gittiğimde kalp atışlarını alamadılar o yüzden diyorum hafife alma ne olursa olsun bi acile de olsa git zaten doğumhane de nöbetçi ebeler oluyor onlar ilgileniyor