Kızlar şimdi ben 39 haftalık hamileyim doktorum korona olmuş bugün kontrolüm vardı fakat bakinamadim suanlik ağrım sancim var ama o kdar şiddetli deil ara ara giren bir ağrı bebegmn hareketlrnde hisediyorum bulunduğum yer ilçe tek bir doktor var başka doktora bakınmak için 2 saat yol gitmem lazım arabamda yok otobüsle gidicegm sizce ağrım sancim oluncami gitsem yoksa nolur nolmaz bir bakinsammi napicam bilemiyorum ailem uzakta esim asker tek başımayım ne yapacağımı bilmiyorum 😭😭😭