Eda_mustafa Merhaba arkadaşlar. En son adetime göre 13+2 dim. Doktorda öyle diyordu ama bugün gittik. Bebek önden gidiyor dedi 14 haftalık dedi. Şimdi bu iyi bişimi körü bişimi?
DuyguEyupoglu Eda_mustafa Benimde hep önden gidiyor en son 12+4 te gitmiştim 13+1 di daha önceleride böyle 34 gün öndeydi bi sıkıntı olcağını düşünmedim daha da sevindim ☺️
Pembemimavimi Eda_mustafa o degisiyo canim. Bende hep onden onden gidiyordum smdi 1 hafta geriden gidiyoruz. 1 hafta 10 gun kadar arayla oynamask normalmis.
DuyguEyupoglu Eda_mustafa 34 yazmışım 3-4 olcaktı😂 Evet bende sevmem beklemeyi inşallah o beklemeyi sever 😂