Kızlar yarım saat falan öncesinde gözlerim falan karardı tansiyonum düştü diye düşündüm bir şeyler yememiştim bir şeyler atıştırıp uzandım ama daha kötü oluyorum sanırım. Göğsümün altından karnıma doğru böyle uyulur karıncalanır gibi his var belimde sağ ve sol tarafları ara ara ağrı giriyor ilçede kadın doğum doktoru yok acildekiler de müdahale edemiyoruz diyip gönderiyor. Böyle bir şey yaşayan oldu mu tansiyona ilgili olabilir mi? Evimin yanındaki Eczaneye gittim tansiyon ölçümü için covidden dolayı ölçmüyoruz dediler.