Selma_tekin Kızlar aranızda benim gibi olan varmı gece yarım saatte bir uyanıyorum su içmek için çünkü ağzımın içi ve boğazım o kadar kuru oluyorki gram tükürük olmuyor yutmam ve boğazımı ıslatmam için o yüzden sürekli suya kalkıyorum
Busraaksel Selma_tekin Ben de öyleyim gün içinde içemediğim kadar suyu uyku arasında istiyor canım. Dudaklarım damağım hep kurumuş oluyor neden bilmiyorum
Habus Selma_tekin ben de öyleyim özellikle bir haftadır hatta bu sabah bile uyanınca neden bu kadar boğazım kuruyor diye düşünüyordum 🤦🏻♀️
Nehir-Poyraz Selma_tekin bende öyleyim valla ben gün içindede çok içerim gece bir litre su içiyorum ama uyanıp uyanıp ondan sonrada sürekli çişe kalkıyorum 🤦🏻♀️🤣🤣
zeynepdurunun_annesi Selma_tekin hamilelikte genel olarak burun tıkanıyor özellikle yatınca bu da vücudumuzdaki kanın artmasından kaynaklı basınç oluyor ona bağlı. Bu yüzden de ağzınız açık uyuyor olabilirsiniz ve sonuç olarak boğaz kuruyor 😊🤷🏼♀️
Selma_tekin Busraaksel aynen ya genzime kadar kuruyor ya çok kötü bişey bı kurtulsam şu olaydan gece uykusu kalmadı bunun yüzünden
Selma_tekin Habus aynen benimde bir haftadır var 37 haftalığım gece uykusu yok bir su bir uyku bu ikisi için ha bire uyanıyorum
Selma_tekin Nehir-Poyraz aynen zaten bir su Bir tuvalete uyku denilen bişey yok adam akik bir haftadır var buda yeni oldu 37 haftalığım acaba neden oluyor
Nehir-Poyraz Selma_tekin kız senin büyükmüş hadi ben daha 13+4üm ağzımın içi zehir gibi oluyo uyanıyorum içiyorum ciğerim yanmış yatıyorum bir saat sonra yine aynı
Acemianne__ Selma_tekin Aslında su içip wc çıkmanız güzel birşey cünkü idrar ne kadar beklerse o kadar zararlı enfeksiyon icin. Vücudunuz temizleniyor ❤️
Selma_tekin Nehir-Poyraz he benim o haftalarda burnunun içi kuruyordu sadece o geçti 30 cu haftada falan şimdi bu başladı
Selma_tekin zeynepdurunun_annesi benim boğazım hiç kurumazdi ağzımın içi kururdu ama şimdi ikisi de kuruyor sıfır tükürük ağzımı ve boğazımı ıslatmak için ha süre su içiyorum
Cotanakk Selma_tekin aynı durumdayım uyanıyorum çenem birbirine yapışmış sanki o derece kuruyor yanıbaşımda hep su bulunduruyorum
Selma_tekin Cotanakk benimde aynı artık eşimle ayrı odalarda yatıyoruz sürekli uyandığım için oda bişey oldu sanıyor uyanıyor rahatsız etmemek için gidiyorum yanından
Nehir-Poyraz Selma_tekin ben tıkanıyodum nefes alamıyodum şoktan burun bandı aldım onla uyuyabiliyorum
Cotanakk Selma_tekin benimki de benim yanımdan kaçıyor sabaha karşı bi bakıyorum kalkmış salına geçmiş garibim 😅
Sevess Bende de aynı durum bazıları şeker yüksek olduğundan kuruyor olabiliyor diyorlar ama daha şeker yüklemesi yapmadık inşallah şekerden değildir
oznur_parlabak Bende de durum aynı gece tuvalete kalkıp lıkır lıkır su içip yine uyuyorum sonra yine tuvalet sonra yine su artık yoruluyorum😂 Hatta gece artık durup kendime güldüm n’oluyo bana diye ama anne olmak kolay değil bu arada 37+5 oldum🤗