Bizde 14 . Haftamızda kız olduğumuzu öğrendik teyzeleri 😊 şimdi 16+5 deyiz alışveriş için ayrıtılı ultrasonu bekliyorum bende 2.trimester rahatmış gerçekten mide bulantılarım tamamen gitti şükürler olsun 13.te gitti hatta ilk gebeliğim var mı daha önce doğum yapan ?
Hepimizin bebecikleri sağlıkla gelsin bu arada