Bernatpluzn Bugün hastanedeydim ve idrar tahlili oldum ve doktorum bana idrarımda protein kaçağı olduğunu söyledi eğer tansiyonum yüksek değilse böbreklerimde bi sıkıntı olacağını söyledi ve tansiyonlarım hiç yüksek olmaz o yüzden nefroloji doktoruna yöneltti sizdede oldu mu acaba idrarda protein kaçağı ve sonucu neler oluyor ? Bu arada son ayımdayım birkaç gün var doğumuma 🤲🏻 Uzun oldu biraz şimdiden kusura bakmayın 😇
Esen Bence başlığı protein kaçağı olarak değiştirin ki.yasayanlar yazsın böyle bisey anlasilmiyo başlıktan.