Tubatural amin canım hepimiz için insallah . İkinci olacak nasipse ilkini normal yaptm . Çok cesaretliydim tekrardan normal için . Ama basurum çok fena çıkıyor benm normal doğumda 1,5 ay oturamadim ağladım resmen doğum derdini unuttum onla uğraştım . Bide gecen ay alttan muayne oldu is bilmez ebeler çok zorladı beni resmen korku sardı suan resmen isteğimle sezaryen olacağım . Doktorum normal yaparsın diye cok ısrar etti kabul etmedim