buse_yildiz24 Ssr2561 36+3deyiz dün çatı muayenesi olduk nalet gelsin o muayeneye yani........ sancılarda geliyo gidiyo 🙄🙄
Minikbebek Ssr2561 ben 37+6 günlüğüm bugün çatı muaynem vardı biraz korkutuyor 10 saniyelik bir işlem tek yapmanız gereken derin nefes alıp verip ben öyle yaptım biraz kastım canım yandı diye ama siz öyle yapın derim
Frida 37+2 olduk biz de, sağa sola dönmek zor geliyor biraz bir de oturduğum yerden kalkmak onun dışında açılma, sancı vs başlamadı daha 😊
Ssr2561 Frida al benden de o kadar valla çok fazla ağırlaştık galiba evde işimi gücümü yapmaya halim yok 🤷
Pamukkizim Bende dün çatı muayenesi oldum 37+2 yim kasılmalarım var bide arada bi âdet sancısı gibi sancılar geliyor ama bebek çok yukarıdaymış doktorum simdi doğurmazsın dedi
Yagmur53 Pamukkizim bu adet agrisi gibi sancılar nasıl oluyor Ben ayırt edemiyorum sanırım evham yapıyorum 36+4 olduk bugün
Ssr2561 Pamukkizim benimde öyle oluyo adet sancısı gibi ağrı giriyo ter içinde kalıyorum ağrıdan sonra geçiyo ama
Pamukkizim buse_yildiz24 ağrı oldu mu sizde bende hiç olmadı ve normal doğuma uygun dedi size 'ne dedi doktorunuz
selen8sefam 36+3 bebek kilolu olduğu için 38e kadar normal doğum başladı başladı başlamadı sezeryan olacakmış 😥
Pamukkizim Ssr2561 'ya ben dün oldum ama hiç ağrı olmadı on saniye bile sürmedi sadece kendini hiç kasma ben hiç kasmadım bittiğini bile anlamadım
buse_yildiz24 Ssr2561 herkesin yapısı farklı doktordan doktorada fark var tabi canım benim acıdı diye seninde acıcak diye birşey yok korkma :)
Yagmur53 Pamukkizim benim inceden inceye karnımın sol tarafında agri oluyor o mu acaba yoksa yalancı sancı mi
buse_yildiz24 Pamukkizim normal doğuma uygun değilmişim ve birden yaptı kendimi kasmadığım halde canım yandı ya
Aylineren 36+2yiz dün nstde sancı çıktı açılma varmı diye baktılar yoktu serum verdiler sancıları durdurdular bakalım ne kadar durucak bebis 😔
Pamukkizim Yagmur53 evey onlar yalancı sanci birde bebegin kendini bi tarafta toplaması yani karnının bi tarafı yumruk gibi taş gibi oluyor onlar da kasılma oluyor
Melikee Biz de 37 olduk bugün dr randevumuz vardı plesentam kireçleniyormuş çok bekletmeyiz dedi haftaya da çatı muaynesi yapacak 😊