Selma_tekin yarıştırmak gibi olmasın, üzülmeni istemem. O yüzden kilosunu yazmayayım. Benimki iki hafta önden gidiyormuş. Sen az olduğu için kafana takıyorsun, ben ya kırkıncı haftaya kadar gelmezse de çok kilolu olduğu için doğuramazsam diye düşünüyorum. Sana şunu söyleyeyim; ciğer gelişimi, emme refleksi iyiyse bu haftada doğsa, gelişim geriliği olsa bile küveze girmez Allah’ın izniyle. Zaten eminim sen doğumdan sonra çok güzel bir şekilde emzirir, gayet güzel kilo aldırırsın minnoşuna.🌺