Senaa07 bak onu sormayı unuttum ben bu Atatürk devlet hastanesinde her gidildiği zaman doktor kendisi var degilmi kızlar yoksa asistanı falan mı bakıyor o kadar saçma birşey ki hiç birşey bilmeden insanın içine kuşku düşürüp gönderiyor o asistanlar ukala ukala konuşuyorlar