Elaelaa Kizlar ikinci cizgi beyaz mi hafif kirmizi mi ? İlk on dkkada cikti https://resimyukle.io/r/eCEb6tzF09
Pyrz_07 Elaelaa var gibi benimkide silik çizgiydi ama daha fazla belli oluyordu bi kaç gün sonra testi tekrarlayın bence ben emin olmak için 4 kere yaptım hepsinde aynı şekilde çıktı
Deletedmom_85 Elaelaa benimde bat 9 bende dün yaptım negatif çıktı 🥺 var gibi gözüküyor canım rabbim gönlüne göre versin 🙏
Elaelaa Pyrz_07 erken mi davrandim acaba 9una daha vardi ama merak ettim🤷🏼♀️Cok ucuk bir pembelik var sanki ama işte insan emin olamiyor
Pyrz_07 Elaelaa ben adetten 6 gün önce yaptım ama yumurtlamam erkenmiş o yüzden döllenme erken olmuş doktorum böyle söyledi belki sizinki daha geç döllenmiş olabilir tekrar test yapın ama en garantisi kan testi
Merveakss Alakasız bişey soracağım ben dört haftalık hamile olduğumu öğrendim bugün ama değerim 151 çıktı dün gece 12 saat sonra sabah işe 150 düşmüş lekelememek oluyor doktor umut yok diyo buna benzer durum yaşayan koşunu ?
Elaelaa Merveakss ben daha once kimyasal gebelik yasadim 74 tu sonra 70 e dustu ve kanamam baslamisti
Merveakss Elaelaa doktora gittim ben yarın tekrar test alacaklarmış ama umutlanma diyorlar bana cok etkilendim haliyle 151 den bir günde 150 ye düştü
gulabay Merveakss Canım bende söyle bişey oldu hamile oldum öğrendim zman 68 çıktı 24 saat SONRA tekrar verdim 66 çıktı tekrar 24 saat sonra 100 çıktı 300 oldu 700 oldu 1000 oldu yani dicem Allah’tan Umut kesilmez ben 10 haftalık Ken kaybettim
Elaelaa gulabay sagliksiz gebelkk oldugu ordan belli oluyor hayirlisiyla en yakin zamanda olsun insallah
Elaelaa Mavidunyamm gercekten miiiiii insallahya cok sagolun cizgi var varda oste kuruma mi die tereddutteym