minigim07 Merhaba kızlar ben idrar testi yaptm evde çift çizgi çıktı ama bel ve sırt agrım çok var normalmi ilk aylarda bu agrılar
trakyalikizce minigim07 benim hamileliğim daha çok yeni ama 10 gündür bel ağrım var hiç geçmedi bugün doktora sordum normal dedi seni hastanelik edecek bir ağrı olmadığı sürece evham yapma dedi
Girls minigim07 bendede bel ve karın ağrısı var normal dedi doktor bebek yer hazırladıgi icin oluyormus
minigim07 Ayse1608 teşekkür ederim ama çok korkuyorum daha önce 2kere kimyasal gebelik geçirdim o yüzden korkuyorum 😔
Ezo25 trakyalikizce ya benimde öyle biliyor musun ama adetime daha var . Belim de fıtık var ama ağır kaldırmadım onun haricinde ilk defa böyle oldu gebelik bekliyorum inşallah vardır 🙏
minigim07 Girls inşallah kötü bir şey olmaz ya çok korkuyorum daha önce 2 kimyasal gebelik geçirdim korku var biraz
DefneninLiya Ezo25 merhaba cnm benim de aynı şekilde bel ağrısı var çok erken yani 12 Mart adet günüm inşallah hayırlısıyla güzel haberler alırız 🤗 Acaba stres mi yaptık bilemedim
Girls minigim07 internette ki şeyleri okumamak lazım her yerde korkunç şeyler yazıyor her belirtiye kimyasal boş gebelik diyorlar. Zamana bırakın sağlıkla olacaksa eğer herkese nasip etsin Allah 🙏🏻 Umarım bu sefer güzel sonuçlanır 😻