Arkadaşlar 17+6 günlük hamileyim, karnım neredeyse çok az çıktı bazen göbeğimin alt kısımlarında topçuk gibi bir sertlik hissediyorum dokununca bunun bebek olduğunu düşündüğüm için bir kaç kişiyle paylaştım ve doktora söylememi önerdiler yaşayan var mı? Anormal bi durum mu