MelikeAkyzeliker ay inşallah benim de öyle olur 😔 zaten zorunlu sezeryan olup operasyon geçireceğim aynı zamanda.bir de doğum başlarsa diye iyice sıkıntıya girdim 😔 doktoruma ulaştım akşam,bu haftalarda normal,suyun gelmediği sürece korkma dedi ama takip edicem artık 😔