-anne-oluyorum- Kızlar 15. Haftada doktor bugün böyle söyledi. Zaten 3-4 gündür ağrı vardı kasıklarımda karnımda. Rahim ağzı kısalığı yok ama erken doğuma sebep olabilir dedi. Ayakta çok durma şimdilik dedi başına gelen var mı 🤷🏻♀️