ikicocukmeselesi ben dün aynı durumu sağ kasigim da yaşadım 14 haftalık hamileyim, üşüttüğüm icin oldu ayaklarını sıcak tut hırka giy geçer İnsaAllah ben bugün biraz daha iyiyim . Bu arada akıntı, sık idrara çıkma gibi durumlarda enfeksiyon riski olabilir. Eğer dayanılmayacak derecedeyse mutlaka acile gitmelisin, Rabbim şifa versin İnsaAllah 🤲🏼😕